Merhaba anneler oğlum 1 yaşında daha öncede post açtım ama pek bilgi veren olmadı oğlum kafasında kist var ondan dolayı girecek ayın 24 fakat aşırı korkuyorum aç gece kalkar uyutamam oraya giderim emarda anestezide sorun yaşarım diye baya takıldım ve endişelendim 6 saat öncesi aç kalacak bu bebek gece mama için sürekli kalkıyor sabahta erken gideceğiz ben bu çocuğa süt vermeden gece uykuya döndüremem ve çok ağlar napacağım bilen yada geçiren var mı anestezi den çok korkuttular beni bazı insanlar Samatya hastanesinde olacak