Minel-inannesi mustkaan ben kahve icemedigim icin benim doktorum nörolojiye yonlendirdi o da geralgine-K diye bi ilac yazmisti. Kutu bitmeden agri bitmisti cok şükür
gencmom_ mustkaan aslında hemen doğumdan sonra kahve için diyorlar size demediler mi bana özellikle hemşire gelip demişti bende zaten cantam da nescafe falan vardı hem üşümemi almıştı hem baş ağrımı
cnsyldz Bir bucuk ay boyunca arada gelip yoklamisti beni bol bol kahve cay icip cikalata yemistim. Parol da bi ise yaramıyordu…