Ballloglum Benim oğlum da atıyor. Ama genelde uykusu geldiğinde ve çok sıkılınca yapıyor.
Oyuncak olayımız şöyle; ben biraz yüksek nir bütçe ayırarak lego duplo yapım seti, duplo zemin, hayvan treni ve sayı treni aldım. Bunları atsa da kıramıyor zaten😅 ve hiçbir oyuncağıyla oynamadığı kadar uzun ve aktif oynuyor. Gözüm kapalı tavsiye ederim. Şu an city serisine geçti 3 yaş, iş makineleri setlerinden aldım. Ama yine de her gün istisnasız duplolarıyla oynar)
(Bu arada parantez içinde yazmak istedim büyük çocuğumda dürtüsellik ve hiperaktivite var, malum bu işler genetik işerlediğinden oğlumda da muhtemelen var. Kızımın aldığı terapilerde en çok lego ve diğer kutu oyunları tavsiye ettiler hep. Yani atakta oynanmayan, dikkatini vermen gereken oyunlar)