Ben iştahı çok açık biriyim kızlar yani utanmasam bir tencere yemek yerim ama gram doydum demem, yedikce yiyesim var. Doyma hissini çok nadiren yaşarım oda ekmeği çok yersem. İştahı kesmek kapatmak için bir önerisi olan var mı? İnternetde salata , protein falan yazıyor ama hepsi tırt kahvaltı da 2 yumurta yiyorum ama yine de bir faydası yok