Deletedmom_75 Beni de arayıp duruyorlar olmadı msj atıyorlar Birgün yine üst üste arayıp duruyorlar neyse açtım bir sekreter konuşuyor ağzıma geleni saydım zaten sinirliydim dedim birdaha ararsanız sizi polise veririm şak kapattılar 3 gün aramadılar sonra tekrar arıyorlar kurtuluş yok