Mtzzeynep mom_of_two ben e bebekten çoraplı pijamalardan aldım uyku tulumu giydirmediğim zamanlar onu giydiriyorum. Uyku tulumu giyerse çorap giydirmiyorum.
livanurvealpinannesi61 mom_of_two 3 aylık falandı çorapsız uyutmaya başladım yaz kış oğlum 33 aylık kızım 4 yaşında gece çorapsız uyur.
beyoglu67 Valla bebekken corapla uyuturdum da simdi akli eriyor cikarttiriyor çorapları Gece sürekli üstünü örtmeye calismakla geçiyor 😅
livanurvealpinannesi61 aselliyam23 bebek nasıl alışırsa öyle uyumak ister çorapla uyuyan bebek öyle alışır benim çocuklarım çorapsız yattığı için uyumadan çıkarır gündüz de giymiyorlar kızım 4 yaşında üşümüyorum diyor mesela
aselliyam23 livanurvealpinannesi61 her çocuk farklı tabi ama ben gün içinde sürekli kontrol ediyrm göğsü ensesi soğuk olduğu için genelde çorapsız birakamiyrm ben
sarmaliklahana mom_of_two üzerini örtmüş olsa corapsız yatırırım ama asla üzerini örtmeidpi içşn corap la yatıyor 2 yaısnda kızım
mom_of_two Hilal28 ama kendimiz ustumuz açık uyumuyoruz , kizimin sürekli ustunu acik ve oda geceleri 19 dereceye kadar duşuyor suan
Hilal28 mom_of_two ben uyku tulumu giydiriyorum oda soğuk ise ayaklarına doğru hafif battaniye örtüyorum o yüzden çorap giydirmiyorum ama sizin eviniz soğukmuş 19 derece
Minel-inannesi mom_of_two be im kuduruk uykusu da bile kipirdanip durdugu icin tek parca patikli tulum giydiriyom, henuz havalar o kadar sogumadi diye uyku tulumuna katmadim, muslin battaniyesiyle yatiyo simdilik
aysealb_ mom_of_two ben çorapla yatırıyorum çünkü devamlı ayakları terliyor ve buz gibi oluyor sonra, lastiği gevşek bi çorapla yatırırsanız bişey olmaz diye düşünüyorum ben öyle yapıyorum üstünü de örtmüyorum çünkü
Kumpr mom_of_two doğalgaz açık odaları gece 23 25 derece civarı oluyor çorap giydirmiyorum. Bir kaç kez denedim oğlum kendi çıkardı
Bebegimm1 mom_of_two benm evde o derece hatta daha da düşüyor sabaha karşı ama çorapsız uyur bebekliğinden bu yana eğer tulumu yoksa ayaklı corap alın beden olarak da büyüklerini alın ki ayaklarını yine sıkmasın benmki corapsız gezmeye alışık oldugu için ayaklı pıjama giydirirdm gündüzleri yer soğuk oluyor diye
Elyesa-2102 mom_of_two öğle uykusu olmak üzere hiç çorapla uyutmadım ilk aylar kundaklayıp uyutuyordum sonra biraz tulum giydi uzun zamandır tulumda giymiyor üzerini arada örtüyorum ama genelde rahat yatıyor ve çorapla yatması bence doğru değil kan dolaşımı için ayakların rahat olması gerekli
kirmizibasliklikiz_ mom_of_two soyle dusunun sizin ayaginiz ciplak yorgan disinda rahat uyuyabilir misiniz.. ben usuyorum sahsen.. evin odanin sicakligi da onemli.. ben çorapsız uyutmam çünkü ayagindan usutuyor ve gaz oluyor sonra.. Ayagini sikan corap giydirmem ama bu corapli altliklar var ya genis genis ondan giydiriyorum.. ayaklaro sıcacık oluyor..
Ceerenn kirmizibasliklikiz_ uyurken kan dolaşımı yavaşlar corapta kan dolaşımını yavaşlattıgi için uzmanlar bebeklerin çorapla uyumasıni tavsiye etmiyor kesinlikte onun yerine üzerini örtün bütün damarlar ayak altindan geçiyor gündüz uykularında çıkarmaya gerek yok ama gece mutlaka çıkarılması lazım
Nur_61 mom_of_two iki oğlum var ikisinide 40 çıktıktan sonra ikisinede çorap giydirmedim hiç ne yaz ne kış bütün vücut damarları ayak altında olduğu için hava alması lazım
Ceerenn KrasavcikMalcik çorap uyurken zararlı kan dolaşımını etkiliyor uykuda zaten kan dolaşımı yavaşlıyor çıkarmanızı öneririm