RabiyaG Bebeğim erkek 1 sene 3 aylık pandifte ayağımın iç tarafa bastığını fark ettik doktora gitmeden ortapedi ayakkabı mi almaliyim doktor görmeli mi aynı durumu yaşayan varmı ?