Balsakizi Bebeğim 7 aylık ve çok pahalanmış her şey var mı sizlerde uyguna kıyafet erkek bebek bu arada çok dua ederim ☺️
enes123 Herkes ihtiyaçları olduğu için satıyor anlıyorum ama bizde bütçe yok cokfazla vala uyguna yok
yummymummyyy Dolap hesabıma bakabilirsiniz. annevecocukk hesabımın ismi. Kaliteli ve kesinlikle kusursuzdur kıyafetlerim. Özenli kullanırım ve yipratmam. Göz atarsanız sevinirim.
papatya_1125 Balsakizi gardrops hesabim papatya1475 50 TL ye etiketli sweet var kışlık.20 liraya var.polar yelek ve alt var.ustelik hediye de ekliyorum. Çok uyguna koydum.