Yagmur98 Kızım 4 ay 15 günlük hipp markanın tahilli kasik mamasını vermeye başladın arkasında devam sütüyle hazırlanır yaziyo fakat ben emzirdigim için suyla hazırlıyorum bi sorun olur mu birde mamayı kullandınız mi sevdi mi bebeleriniz
Serene Yagmur98 5 tahıllı olanı mı kullanıyorsunuz? Hem devam sütüyle hem suyla hazırlanabilir.Ama bebeğinizin ayı için tahıllı mamalar için çok erken.Hazımsızlık,kabızlık vs yapabilir.Bence bu tarz mamalar kullanmayın derim,naçizane tavsiyem.
simgetaskisla hippten ben memnun kalamadım bebeğimi kabız yaptı diye çöpe gitti kutu. sizde dikkat edin aptamilin kaşık maması var ondan deneyebilirsin lif var ya onlardakabız yapmadı
yesim2 hipp ürünlerini kullanmıyorum , kabızlık yapıyor ve doyurucu değil, aptamili kullanıyorum ben sizede onu tavsiye ederim
zubeyde85 ek gıda için çok erken daha 6. ay bitmeden böbrekleri bağırsakları yorar diye ihtiyacı da olmadığı için önermiyor hiç doktorlar. 6. aydan sonra da bence hipp vermeyin içerik olarak çok doyurucu besleyici değil
burcusenova ben aptamilin kaşık mamalarından kullnıyorum, biberon mamalarındada aptamil kullandığım için onu tercih ett,im benim mamamda su ile hazırlayın yazıyor
nagehanyorulmaz Hiç kullanmasanız daha erken 6 ayda başlayın emzirin anne sütü alsın kaşık maması alması önemli değil ki
Melikeakiner 6 aydan sonra kaşık mamalrı verilir, erken daha ek gıda yerine geçer. Ben 6 aydan sonra aptamil kaşık mamalarına başladım. Ama onların içinde devam sütü var. Suyla yapılır yazıyor.