Merhaba kızım 10 ay 11 günlük. Genelde sabah 8de kalkar , sonra gündüz 12 de ilk uykusunu yapar. Genelde 1,5 saat sürer. Sonra ikinci uykusunu akşam 5 civarında yapar. O biraz uzun sürer 2 saat kadar uyur. Gece de 11-12 arası gece uykusuna dalıyor. Emzirerek uyutuyorum ben. Emerken uykuya dalıyor bende kalkıyorum yanından. Belkide emzirerek uyutmak dogru degil amma bana şuan çok rahat geliyor böylesi.