Bebeğim 3 aylık ve doğduğundan beri çok sulu ve kötü kokulu(ishal kokusu gibi) kaka yapıyor. Ben başta ishal olduğunu düşünmüştüm ama doktor ishalin böyle olmadığını söyleyerek normal olduğunu söyledi. Günde 2 kez bu şekilde kaka yapıyor. Bebegimin gelişimi gayet iyi ama bu kaka durumu bana normal gelmiyor. Böyle bir durum yaşayan var mı?