Pnrpnr 10 aylık bebeklerim ishal beş gündür. Gün içinde yada gece ne zaman mama versem ishal oluyorlar bir saate. Yağlı olduğu için mi anlamadım. Başına gelen var mı kesmelimiyim acaba.
simgetaskisla mama veriyorsan aptamil hn25 diye isal maması var hemen ondan edin eczanedede vardır zaten. mamasız olmaz
burcusenova ishal maması var hn25 ismi normal mamayı kesip bu mamadan vermelisniz, eczanelerde satılıyor