Dlranlkrn Var mıdır kızlar? Bir de ne kadarlıkken sünnet yaptırmalıyız? Tavsiyeleriniz var mı? Oğlum 4 aylık. Özel hastanede iyi doktor tavsiyesi de olur devlet hastanesinde bildiginiz varsa o da olur. Teşekkür ederim 🩷
ayazegemom Dlranlkrn kesinlikle Abdullah bey ben doğumumda yaptıracaktim kilosu az olduğu için 1.ayinda yaptı çok merhametli iyide biridir hem elif anada hemde acibademde yapıyor bilginiz olsun gece 11de bile aradım yardımcı oldu bana Allah razı olsun
sarilokumumm Dlranlkrn şehir Hastanesi’nde Aziz Serhat Baykara ve Sami apak var çok ilgili bir doktor giden herkes memnun bir de Abdullah bey Elif anada daha uyguna yapıyor acıbadem de biraz fiyat farkı çıkıyor
Mrvak Dlranlkrn şehir hastanesi 7 aydan önce yapmıyor canım elifanaya götür bence ben 5 aylıkken yaptırdım biraz geç kalmışsın dedi şimdi tam zamanı bence ☺️