Bir_prensesannesi58 Anne24 aynen bende bu gun gördum cok korktum ebe olur dedi kızarkli iltihapta akar dedi ama 2 ay sonra kızım 4 aylık olunca korktm tabi tedirgin oldum
Tahacer_21 Deletedmom0028 Bi sıkıntı olmasın da inşallah. Yok dokunmam oynamam hoc yarayla da sık sık bakiyorum acaba gecti mi diye sanirim biraz zaman alacak 🤗