Mlk16 Oğlum 1 yaşında eşim genelde evde olmuyor mecbur bekliyorum .Uyurken hemen uyanıyor çünkü .Ne babası ne ben oğlumuzun yanında üstünğ değiştirmiyor .O şekilde öğrensin diye ,çünkü artık ne yapıyorsak onu yapıyor .Oğlan da olsa ulu orta değiştirmesin öyle öğrenmesin diye .Hiç babayla benle duş almadı herkes tek .Bence ya eşini bekle ya da iki dakika gir çık oyalanmadan o uyurken canım.