Maveraaa 2,5 aylık bebeğim 12-18 aylık zıbın giyiyor tam oluyor kalıpları aşırı küçük bazı kıyafetlerin üst kısmı tam alt kısmı küçük geliyor sizde böyle sorun yaşıyor musunuz
Hellloooo Maveraaa civilin kalıpları genel olarak küçük bence ya ne zaman kıyafet alıcak olsam baya 2-3 yaş büyük alıyorum lcw nin ğrünleri daha iyi hem model hem kalıp olarak hep ordan alışveriş yapıyorum ben
Aaayysseee Maveraaa yani bence bu bebek kalıbıyla alakalı da bir şey çünkü ben kızıma civil’den zıbın almıştım 5 5 10′lu olacak şekilde ve kızım şu an 6 aylık ama minyon bir kız 3-6 aylık aldığım zıbınların hepsi tam bir şekilde oluyor ama geçen gün 6-9 aylık bir kapşonlu üst almıştım o dar geldi bazen her mağazada olabiliyor böyle şeyler