Birkizannesi123 Kızlar 2 yaşında bezini bı çıkarttım pembe kan sandım ama bildiğin pembe renk bugün B12 ignesi vuruldu ondanmiki su az içince oluyor diyorlar ama bugün içti su daha önceki günlerden fazla içti