Hanımlar bebeğim kolik 56 günlük kaç defa post açtım bilmiyorum gerçekten çok yoruldum yetişemiyorum artık sanki bir dakika durmuyor kolik haftada üç gün üç saat aglamaktizleri değil mi benimm bebeğim neden hergün her saat ağlıyor sadece memede susuyor uykulari20-30 dakika asla beşiğinde uyumuyor kucağımda uykuya dalıyor yatakta beş dakika sonra uyanıyor mamma ana kucağı var onda biraz susuyor uykuya dalıyor ama yine hemen uyanıyor gaz sancıları çok yoğun 6 gün kaka yapmadı sabaha kadar ıkındı doktor normal diyor damlaları değiştirin dedi nurse harveys kullanın dedi sab simplex işe yaramadı biogaia yerine ise kaleidon dedi bir de nerde uyuyabilirim ya bana bir çare ya tavan beşiği işe yarar mi acaba onu deneyecegim:((