Ezoli35 Merhaba hanımlar..ek gıdaya yeni başladık yaptığım şeyleri az yapıyorum ama yine tabi fazla oluyor nasıl muhafaza ediyorsunuz ? Mesela avakado verdim azıcık ama kalan kısmı napsam ?sonuçta hızlı bozulan şeyler
Yalin Ezoli35 avakado yu ben bekletmiyorum yarısını verdiysem yarısını kendim yiyorum ama kapaklı hava geçirmez saklama kaplarına koyabilirsin, tupper ınkiler iyii👍🏻
B_u_r_c_u_3761 Ezoli35 ben 1 yada 2 günlük yaptığımda cam kavanoza koyup ağzı kapalı bir şekilde buz dolabına koyuyorum yedireceğim zamanda büyük bir kaba sıcak su koyup cam kavanozu içine koyuyorum o şekilde ısınıyor ılık yediriyorum