Themom_ ya şöyle rsv virüsü basit grip gibi bir virüs ama yenidoğan özelikle prematüre bebekler ve yaşlılarda daha ağır seyredebiliyor bronşite çeviriyor direk hatta benim kızımın oksijen değerleri toparlamadigi icin yoğun bakımda kalmıştı bu aşıyı da prematüre bebeklere yapılıyor denilmişti onlarin bağışıklığı normal doğan bebeklere göre daha düşük olduğu için yapılıyor anladığım kadarıyla