Kızlar sürekli tekrar eden mantar enfeksiyonu var. Doktora gidiyorum krem fitil vs veriyor kullanıyorum geçiyor 1 yada 1,5 ay sonra yine oluyor. Kişisel bakımıma çok dikkat ederim kimsenin evinde tuvaletini kullanmam neden oluyor yada kesim çözüm bulan var mı bana yardımcı olacak biri var mı kafayı yemek üzereyim sürekli doktora gitmekten bıktım usandım 😓