Benimdunyamm Genel olarak uykuya direnme inatlaşma herşeye ağlama evet dişi de patlıyor ama patlamadan öncede öyleydi sürekli dışarı istiyor çok yoruldum
mtpolat Benimdunyamm biz de 14 aylığız, herseyi ağlayarak isteme sürekli bir mızmızlık hali. Ne yapacağımızı şaşırdık.
Fetiye06 Benimdunyamm yeni guncelleme sanırım 14 ay dedik sapıttı resmen bugün o kadar gereksiz şeylere ağladı ki ağzım açık kaldı sanırım atak diş hepsi karıştı Allah yardımcımız olsun
Benimdunyamm Cennet70 nasır tuttu sallamaktan hayır ağlamasa da sallasam aglıyor ben cinnet geçiriyorum valla susturamıyprum daha kötü oluyorum çok yıprandım
Cennet70 Benimdunyamm vallahi anne olmak çok zormuş ama inşallah bu günlerde sağlıcakla atlatıveririz