Alyaece1 2-3 aylıkken kaynanamın “çok heves ettim ya bir kere sallayabilir miyim” demesiyle başladık, bu yaz kızım 4 buçuk yaşındayken, karnım belirginleşmeye ve kızım kardeş fikrini benimsemeye başlayınca bıraktırabildim yoksa daha devam ederdim heralde 😔 ama hala gece anne diye ağlar yanında yatmamı ister tamamen desteksiz uyuyamıyor hala