Kubrayuksel Merhaba oglum 6 ay 6 günlük son 1.5 2 haftadır inanilmaz huysuz disten olabilir diye düşünüyorum bi sislik kabarma yok. Uykuya gecerken özelikle surekli ağlıyor kalkmaya calisiyor ve kızıyor bu durumu yasayan varmi?
blackpink Kubrayuksel canım atak haftası olabilir diş olabilir sabretmek dışında maalesef önerecek birşey yok
Kubrayuksel blackpink Bu ataklar bitene kadar biz panik atak olduk 😅 Çok tesekkur ederim cevabiniz icin
Kubrayuksel threegirlsmom Ay maalesef bizimde oyle demekki bu ayda bisey var allah yardımcımız olsunn