Linamoms__ Bebeğim 8 aylik son 1 haftadir tutunup kalkıyo komşumun kizi 6 aylikken baslamis 8-9 aylikken yurumus, seninki cok gec kalkmis dedi. Sizin bebişler ne zaman tutunup kalkmaya başladı kızlar sohbet edelim hadi
biroglanannesii1 Linamoms__ Her Bebek kendine özeldir birden yürümeye başlayacak fark etmeyeceksiniz bile 🙂 O komşunuz da övünüp dursun bebeği ile yarın da ay bu puanı almış senin ki almamış mı tüh diye yalandan üzülür o insanla mesafe koyun derim 👍
ikikereanne_ Linamoms__ sacmalamasin ya ne cahiller var gercekten . 8 aylik emekledi 8,5 tutunup kalkmaya basladi . 9 aylikken siraladi hala siraliyoe yurumesine daha var yasini karsilar muhtemelen
1aysekaplannnn Linamoms__ 9 aylık kızım daha tutunup kalkamiyo ozman ben öleyim 😁 her çocuğun gelişimi farklı oluyor kiyaslamaya girmemek lazım
Edo_yekta12 Arkadaşımın 14 aylık bebeği yeni yürüdü baska arkadaşımın yaşında yürüdü başkası ise 10 aylık her çocuğun gelişimi farklıdır
Elfgrn Linamoms__ her bebeğin gelişimi farklı benim 7. Ayında başladı tutunup kalkmaya arkadaşımın 5 aylık emekledi mesela burda da görüyoruz çoğu örneği hep farklı takılmayın herkes kendi bebeğine baksın. Siz gelişimi farklı olur tarzında lafinizi söyleyin aklı sıra Cocugu ile altta bırakmaya çalışmasın
Bugleminannesi28 Linamoms__ tamamen bebekle alakalı cesaretlenince yürür kızım 5 aylıkken koltuklarda tutunup yürüyordu 10 aylik oldu anca yürüyor arkadaşımın bebeği 1 yaş 2 aya kadar yuvarlaniyordu emeklemede yoktu birden yürümeye başladı yaşını geçince
UcuBulunamayanBant Linamoms__ Allahim ya her cocuk farklidir ki gec degil gayet ideal yani benim oglumda 8aylikken destekli yurumeye basladi 1yasinda desteksiz yürüdü
darzuinci Linamoms__ sizinki geç kalmissa ben oturup aglayim ozaman bwnim kizim 10 aylik tutup kalkmayi birak emeklemiyor bile