DelalZeynep Arkadaşlar doğum yapalı 17 gün oldu ve bebeğim çok gaz sancısı çekiyor kolik olmasından korkuyorum sancıyı azaltacak önerisi olan var mı
Betiferi34 DelalZeynep kendiniz hergün bir küçük çay bardağı suya 1 çay kaşığı kimyon atıp kaynatın ılıyınca için faydası oluyor..ama siz içeceksiniz bebek değil