Ayse1989 Oğlum 3,5 yaşında tırnak yeme alişkanlıgı başladi muhtemelen birinden gördü 2 aydır ne yaptımsa olmadi aramızda böyle bir durum yaşayan oldumu önerleriniz nelerdir?
jap Ayse1989 kızımda yiyodu malesef baya süre devam ediyo. Kardeşi doğunca başlamıştı. Okula gitmeye başlayınca bıraktı
KuzyAkn28 Benim oğlumda yapıyor genelde sıkılıp bunaldı zamanlar cok oluyor. Tek çözümü dikkatini başka seye çevirmek. Zamanla unutur diye düşünüyorum. Şu pedagoga goturunu diye insanlarada sinir oluyorum. Her şey orda cozuluyor sanki. Ciddi bişey gibi görmeleri.
KuzyAkn28 jap olabilir farkındayım. Hemen pedagoga mi götürmek lazım. Anneyim sonuçta neden olduğunu ve nasıl cozebilicemi biliyorum. Çocuğumu benden fazla kimse bilemez herhalde. Ben herseyi bi uzmana danışma taraftari değilim. kendim çözemezsem en son giderim.
Birdunyabircennetannesi Ayse1989 25 yaşındayım ve çözümünü bulamadım Çocukken bulamazsanız yetişkin olunca bırakması çok daha zor Biri yiyor mu yakınından? Yani oğlumun eli maalesef benden görüp hep ağzında şuan 2.5 yaşında evet yemiyor ama benden görüyor eli ağzında