Elimde o kdr çok kıyafet var ki tesetur ve açık ne yapacağım ben onları dolapa koydum alan yok ole yeni gibi ucuza bile koydum bu sefer ucuz diye kötü sanıyorlar ama öle değil etiketli ürünler bile var bı kere ya gydim doğumdan snra kilo vs alınca olmadı cogu varmı öle ücretli alan site yer.hepsi askıda tuttgum kiyafteler inanın yeni hepsi.bebgime bende bseyler alayım