Merhaba anneler. Yenidoğan bebeğim var emziriyorum da acaba yine de sağmak gerekir mi? Bende bi wee nin manuel pompası var ama sanki çekmiyo gibi ya da ilk kez sağdığım için çok süt çıkmadı bilmiyorum emzirirken süt geliyor ama biberona dolmuyor. İyi çeken pompa öneriniz var mı bir de elektrikli mi daha iyi manuel mi