Linam20 merhaba belirtiler nelerdi acaba? bizimde 2 aylikken kaka yapamadığı için sesli kaka, kokulu gaz ve kaka nedeniyle süt alerjisi dedi diyet önerdi. Ama benim bebeğimin dışkısnda kan yoktu mukus da yoktu vücutta döküntü vs hiçbir şey yoktu ben önemsemedim normal beslendim. Şimdi 4.5 aylık olduk bir iki haftadır kaka da mukus oluyor biraz, sesli kaka eskisi kadar yok koku da eskisi kadar yok. Kaka yapamama sorunu da geçti artık her gün yapıyor. Mukuslu olması biraz endişelendirdi. 23 ünde randevu var başka doktora bakalım