Sevcan_12 geçmiş olsun canım benimki de yara oluyor krem kullanıyorum idare ediyorum emzirdikten sonra sürüp bekletiyorum diğer emzirmeye kadar zeytinyağı ya da kendi sütünü de sürebilirsin emzirmeden önce göğüsüne sıcak kompres yap bezi ılık suyla ıslatıp göğüslerine koy biraz beklesin hem yumuşuyor ucu hem de süt daha kolay geliyor bir de e bebekte ki gümüş kapakları öneren çok. Ben daha kullanmadım ama kullanmayı düşünüyorum