Selam kızlar ❤️ bebişim 5aylık bir dahaki ay ek gıdaya başlayacağım su an sadece anne sütü alıyor. 7 aylık olduğunda da işe başlamam gerekiyor. Yalnız sütüm sağdığımda çok az çıkıyor yani sadece bebeğime yetecek kadar var stok yapamıyorum. işe başladığımda gün içinde az emzirdiğim için muhtemelen azalacak. Yani sağarım tabi ama sağınca ilginç bir şekilde çok çıkmıor yani onla doyması imkansız. Bu durumda yetmediği yerde ek gıdaya destek olarak mama mı başlamam gerekecek? Ya da sadece ek gıda ile mi büyüyecek? Kafam çok karışık. Şimdiden düşünmeye başladım. Tecrübeli annelerimiz yardımcı olursa çok sevinirim 🥰