Kızlar merhaba. Kızım 18 aylık. Doktorumuz artık bebeğim sabah ve akşam mamayı aldığı için artık bırakabilirsiniz mamayi dedi. Tam bırakmaya karar verdik derken ek gıda reddi olmaya başladı. Yani güzelce yiyen bebeğim bir anda biraz zorlayarak yemeğe başladı. Sizce neden böyle olmuş olabilir? 18 ay zorlu geciyo derler gerçekten öyle mi? :(