6.5 aylık kızım yemesi emmesi çok iyidi kilosu iyidi şimdi 2 tane alt dişi çıktı emekliyo yerinde durduramıyoruz bazen uykudan kalkıp emeklemek istiyo yürümeye çalışıyo şuan yani biyerlerden tutunup ayakta duruyor sonra ellerini bırakıyo 2 3 saniye sonra düşüyo herşyei anladım şuan üst 2 dişi birden patlamk üzere çıkıcak sanırım.beni emerdi yine emiyo evet ama günde 4 kere falan bilemedin 5 yani.çorba yapıyorum mama veriyorum kaşık mama deniyorum meyvelerden püre yapıyorum yoğurt veriyorum ama yok yani tık yok istemiyo bazen ağzını zorla açıp veriyorum 1 kaşık alıyo sonra kaçıyo zorlamakta istemiyorum tamamen yemez diye ama kilosu çok az diyo herkes bıktım artık.5ay 3 haftalıkken 6300 kiloydu.diş dönemi çok hareketlilik hem kilo kaybı yaşattı diye düşünüyorum hemde iştahtan kesti.(bana göre normal çocuk diş çıkarttı ve yerinde durmadığı için zayıflamış olabilir diyorum ama yıkayan benim çünkü zayof gibi gelmiyo benim kemiklerim iridir etime dolgun biriyim kızımda öyle eti dolgun hiç bebek gibi durmaz etine dokununca bilemedim ya.