nihangktg Ben sezeryan dogum yaptim , yanlis hatirlamiyorsam 3. Gunden itibaren takmaya basladim. Göbekteki o sarkiklik hissini ve dikisi sabit tuttugu icin inanilmaz rahatlatmisti beni, hareketlerimide kolaylastirmisti. Doktordon doktora degisiyor tabi bazi fikriler benim kendi doktorumda onayladi nitekim babam 50 senelik kadin doğum uzmani oda tak dedi , ben cok memnundum.