lavinaksa Yorumunuza denk geldim, bende post açmıştım 3. Aydan sonra şiddetli saç dökülmesi ile belirti verdi ve TSH düşük T4 düşük doğum sonrası hipertiroidi diye dahiliye doktoru propocil isimli ilaç verdi ancak süte geçiyor diye içime sinmedi kullanmadim, 5. Ayda endokrin doktoru gördü ve o ilacın bana uygun olmadığıni TSH yükselmeye ve T4 düşmeye baslamis diyerek ilaçsız bekleme kararı aldı, meğer bende hasimato varmış ve 1-2 aya netleşir değerlerinle hipertiroidi olmadığı aksine hipotroide döner dedi şimdilik beklemedeyiz. Sizin değerleriniz nasıl?