Princess1 Merhaba özellikle göz çevresinde çıkan şeyler nedir? Alnında ve kulak yanında da var az olarak fakat göz çevresi belli baya baya. https://i.imgyukle.com/2019/12/03/RiL6K8.jpg https://imgyukle.com/i/RiL6K8
Kubra09 Princess1 benim bebeğimde de ilk doğduğu sıralar böyle olmuştu komşu teyze kilo aldığı iyi geliştiği için çıkıyor onlar demişti 🤷♀️
Deletedmom388 Princess1 Yüzüne banyodan sonra bebek yağı sürüyormusunuz acaba? İlk ay kızımında buna benzer oldu banyodan sonra hiçbir şey sürmedim birkaç gün sonra geçti
laura_ benim bebeğimde çıkıyor ama 1 2 tane bitane de poposunda çıkmş nedir bilmiyorm burda beklim bnde
Aminemoms Benim bildigim milia diye su kabarciklari ici keratin dolu benim bebeğim dede vardi sonradan kendiliğinden geçti cok sukur
Sevgimelegim Princess1 cok normal canim emziriyorsun herhalde emen cocuklarin genelinde cikar. Ya terlemeden olur yada yediklerinden 😊 ilk oglumdada olmustu simdi ikinci bebegimdede var gidip geliyor surekli korkulacak bi durum degil yani 😊
Princess1 Sevgimelegim teşekkür ediyorum 😊 ben süt alerjisinden şüphelenip diyet yapıyorum alerjik bir şey sahip korktum çünkü daha da arttı içim rahatladı
Deletedmom133 Princess1 yağ bezesi büyüdükçe geçer ama siz yinede getirin bir doktora isterseniz içiniz rahat etsin