Biumuttt hep tek yıkadım. 10 aylık duşakabin içine oturağını koyuyorum hem mama oturağı hemde banyo oturağı vakumlanıyo.çok rahat yıkıyorum içinde.. 3 aydan sonra küvete boyu sığmadı ilk başlar kucağıma havlu koyup oturuyordum öyle yıkıyordum. 5- 6 ay ile oturmaya başlayınca oturağa geçtim. En son ayağa kaldırıyorum ayakta duruyor son suyu döküyorum çıkarıyorum.