Biumuttt resmen aynı cümleleri kullanarak açtığım iki tartışma başlığı var , banyo yaptırmak tekken o kadar zordu ki. Küvette iyice hareketlendikten sonra hele aşırı zordu çocuğu mu tutacaksın yıkayacak mısın … banyo oturağı aldım , duşakabinde ikimiz giriyoruz , duşakabinin dışında olursam ağlıyor çok denedim en kolay yanına da ben oturunca yıkayabildim. Başlarda kafasını yıkamakta çok zorlandım bir iki kere travmatik su kaçmalar da oldu. Ama yıkaya yıkaya pratik kazanılıyor. 7.ayından beri tek yıkıyorum şuan banyo saatleri çok keyifli o da alıştı sudan korkmuyor artık , ilk başta duş başlığından bile korkuyordu. Ben de telaş yapıyordum onu da anlıyordu galiba. Yine hareketli tabi. Oyuncak getirmek banyoya kolay oluyor oyuncağıyla oynuyor. Oyuncağı biraz yukarı asıyorum oyuncağa bakarken kafasını yıkıyorum su geriye akıyor. Bunlar da benim deneyimlerim . ❤️🙏🏻 umarım yardımcı olur