Elaeflin Merhabalar bebegım verteks apilasya kutis ile dogdu yani yara şeklinde dogdu sonra o deri olarak kapandı sac cıkmaz dedi cildiye ama 2 tane tel cıkmış başına gelen var mı acaba böyle bir durumda sadece kafasında bir kısmı sac yok deeri şeklinde?