Arkadaşlar merhabalar,
3 gün önce anne oldum, ve bebeğim 2500 kilo. Bebeğim çok uyuyor ve hemşirelerin dediği gibi 2 saatte bir emzirmek için uyanmıyor. Bezini değiştirmeye denedim, üstünü açtım, az uyandığında memeyi veriyorum anında uyuya kalıyor.
Bunun bir çözümü var mı?