hayalperest__ sırf ucuz diye 2 yıl önce thermoad un ikili tavasini almıştım çokta bir beklentiye girmedim gelen gidenim çoktur kahvaltı da takım olsun masada diye almıştım ama elim ayagim oldular çok memnunum ben benimkiler sapsız havluyla tutmak gerekiyor el yakıyor ama silikonlusunu da alacağım fiyatı da iyi geldi bana 3 tane için