Huma_kus34 Sevimnur09 burda memnun olanda var var olmayanda ben asla memnun değilim bılmeden almıs oldum baktım geceleri zıbını ıp ıslak oluyor bu işte bırsey var dedım baktım burdakılarda şikayetcı yanı asla memnun degılım
hunilimomy Sevimnur09 şansa kalmis bise sanirim ya o kadar pişmanlık postu açıldı ki tam tersi ben yeni haline bayildim ilk geçtiğimde bilmediğim için post açmıştım herkes sızdırdı falan yazdi ama biz hiç sizdirma yaşamadık inceliği de aksine hosuma gitti
Elfgrn Sevimnur09 Biz memnunuz benim arkadaşlarım da memnun burada memnun olmayanları gördükçe hatta şaşırıyorum gösterge önemli değil zaten belirli bir zaman sonra ne zaman Alman gerektiğini anlıyorsun. Onun dışında hatta şöyle bir şey oldu Ben geçen bez stok yaptım kızım pişiğe yakın bir şey oldu dedim ki hadi nazar değdi olmuyor olmuyor dedim bizlere başladı sonra ne fark ettim biliyor musun Ben eski olanı takıyormuşum yani bu memnun oldum Yeni nesil bezi değil eski mavi olanı kullanıyormuşum ve o yapmış pişigi yani tamamen bebeğin cildi ile alakalı bence bir şey bu
feyzaninemresi Sevimnur09 ben de memnun kalmayanlardanım, Molfix kaliteli diye aldık ama daha 27 günlük bebe 2-3 saatte ne yapabilir yani, elimle baktığımda dolu değil ama içi ıslak çocuk rahatsız oluyor geceleri sadece çişle taşıyor sleepy deneyeceğim 🤷
hayalperest2310 Sevimnur09 bende memnunum eski bezde sızma oluyordu bunda hiç olmuyo sadece çiş göstergesi yok çok ince
gokce16 Hiç memnun değilim en başından beri molfix kullanıyodum son aldığım yeni nesil molfix sızdırıyo sürekli üst baş nevresim değiştirmek zorunda kalıyorum bu paket bitsin daha da molfix almam
ozlem5494 Sevimnur09 ben de memnunum incecik sanki yok gibi, bebeğimin daha rahat ettiğini düşünüyorum. 4 paket bitirdik, 5.ye geçtik diğer bezler gibi gece çok uzun saatler durursa sızdırıyor tabi ki. Ama gün içerisinde öyle bişey yaşamadım.
Merii0 Yeni nesil molfix değil de eskilerinden bulabileceğmiz bir yer varmı acaba . Bi postta okumuştum 30 lu olan paketler de hala eski molfixler var avantaj ve ekonomi paketleri yeni molfix diye doğru mu bu
Sevimnur09 Merii0 valla terndyoldan eski bez die alsım yeni neail geldi kulanıp kulanamamda kararsınım
hunilimomy Sevimnur09 bence deneyin emiciligi daha kuvvetli bence eskisine göre ince diye herkes şüphe etti ama yani benim oğlum 13 aylik saat 10 da aksam mama vermeden değiştiriyorum sabah sekize kadar su içer mama icer hic sizmadi
Elfgrn Sevimnur09 Ben de şaşkınım yani memnun olmayanlara yine bir şans verin isterseniz beğenmeyen olduğu kadar beğenen de çok fazla var.