Bebek olunca doğal olarak uyku düzeni kalmadı yeme düzeni kalmadı ama harekesiz kaldıkça da kilo alıyorum. Bebegim gündüz uyan gece uyanık olan bi bebek genelde .O yüzden çok geç saatlerde kahvaltı yaptığım oluyor.daha 50 günlük. Ama sağlığından da olmak istemiyorum sizce nasi yapabilirim? Siz ne yaptınız kilo verebiliyor musunuz ? Spora dogumdan ne zaman sonra baslanabiliyor ?