umay97 4 aylık kızıma bebelac kullanırken daha güzel kilo alsın diye sma aldım ama resmen sevmedi sma yı veriyorum ittitiyor içmiyor ama peşinden bebelacı verince içiyor yazık kutu kalacak öyle acaba ikisini karıştırarak verebilir miyim
cnkrt umay97 biz de bebelak kullanmak istiyoruz ama kilo yapmıyor mi benim kızımın da kilosu çok düşük sma kullanıyorum
06noname Aptamil ar ile düz mamasını karıştırıp vermiştim ben ama farklı marka bana mantıklı gelmedi bilemedim
umay97 cnkrt yok ya sms kullanıyorsa bence bebelac alıştırma 2 ayda 400 gram bile aldırmadı hiç güzel kilo almıyor kızım bende kilo alsın diye uğraşıyorum ama sevmedi işte sma yı
ecemess Normalde hipp kullanıyoruz mecbur bir gün geç saatte sma aldık yemedi severek ben karıştırmıştım 400mg mamayı o şekilde bitirdim 2 ölçek ondan 2 ölçek ondan