Kızlar merhaba .Bebeğim 7 aylık .Ek gıda yemiyor ağzını kitliyor eliyle itiyor zorlayinca da ağlıyor.Henüz destekli oturamadigii çin de uzandırıp yoğurt pekmez ya da çorba türü şeyler vermeye çalışıyorum almıyor.Tatli şeyleri bile reddiyor.Siz bu süreci nasıl atlattınız .benim gibi bu durumu yasayaniniz var mı tecrübeleriniz neler 😞Kilosu da düşük belki ek gıdayla yavaş yavas düzelir dedim o da hüsran oldu 🥺Lütfen bana bir akıl verin.