35lavanta aynı durumdayız. Bende o zaman kızımla yaşamıştım o depremi 😣 kızıma yemek isitiyordum sallanmaya başladık kosup kızımın üstüne kapandım koltuğun kenarında Allahim düşünmek istemiyorum . Şimdi o anaokulunda bizde oğlumla evdeyiz. Dünkü olanı duymadım. O an tam kurutma makinesi calistirmistjm gürültülü oluyor ya o. O sırada arkadaş mesaj attı deprem oldu diye akşama kadar hep tedirgindim 😣 Rabbım bi daha yaşatmasın 🤲🏻