gizarem Arkadaşlar bize 7,9,15 ay olarak zaman verildi ama 9.ayda bebeğim grip oldu ve atlatması uzun sürdü kızamık aşısı da derken 10. Aya girdik aşı takvimde 1 ay onaması sorun teşkil eder mi doktorumuz da haftaya mesai ye başliyor muş soramadım.