merhaba, dün gece doğum yaptım göğsümden sadece şeffaf sıvı geliyor. bugün rengi biraz daha beyaza döndü gibi. bebeğimin aç kalmaması için emdiği zaman doysun diye mamayı göğsüme damlatıp emziriyorum, emmediği zaman da kaşıkla veriyorum. zaten sürekli uyku halinde olduğu için memeyi de zor tutturuyorum. ne yapabilirim bilgisi olan var mı?