Kızlar 1 ay 26 günlük olduk bu sancılar daha çok olmaya başladı ve kızım kaka yapamıyor bende de kabızlık yok ama o ağladıkça içim parçalanıyor ayaklarını karnına doğru itiyorum bekliyorum bazen öyle yapıyor bazen hiç yapmıyor sabah 10a kadar ağlama krizleri tutuyor kakasını yapması için ne yapmam lazım yardımcı olabilir misiniz? 6-8 haftalarda sanırım sancı pik gösteriyormuş